Marketing 21. stoljeća
Inovacije u digitalnom marketingu
Prije nastanka interneta, i online oglašavanja, pristup marketingu je bio sasvim drugačiji. Ako danas razmislimo o riječi marketing, prvo nam pada na pamet oglašavanje putem digitalnih kanala, no kako je to bilo prije?
Televizija, radio, novine i plakati igrali su glavnu ulogu u oglašavanju. Oglasi nisu mogli doprijeti do ciljane uže skupine kupaca te su često bili orijentirani na širu javnost. Takav način oglašavanja često nije imao željeni učinak, te su kompanije trošile puno novčanih sredstava da se ističu na šarolikom tržištu bezbrojnih ponuda proizvoda i usluga. No razvojem tehnologije i internetskih pretraživača došlo je do značajne promjene u svijetu oglašavanja. Marketing se počeo prilagođavati tehnološkim promjenama te su se počeli kreirati raznoliki oblici digitalne online promocije.
Search Engine Optimisation (SEO)
SEO se koristi za povećanje kvalitete i kvantitete prometa web stranice. On ujedno utječe na jačanje branda kroz neplaćeni (organski) oblik promocije. Možemo reći kako SEO utječe na rangiranje Vaše stranice na pretraživačima u usporedbi s konkurencijom. Bitno je razumjeti što ljudi pretražuju online. Korištenjem ključnih riječi i kreiranjem adekvatnog sadržaja (npr. pisanjem članaka) Vaša web stranica postaje prepoznatljiva i vidljiva online.
Novi medijski val nudi usluge optimizacije SEO-a kroz istraživanje ključnih riječi za Vaš proizvod ili uslugu, modificiranje web stranice te svih tekstualnih opisa koji utječu na rangiranje na online pretraživačima.
Search Engine Marketing (SEM)
SEM je oblik plaćenih strategija koje utječu na vidljivost branda na internetu. Kroz oglase kompanija iskače na vrh rezultata pretraživača (SERP-s). Search Engine Marketing predstavlja jedan od najučinkovitijih načina za daljnje razvijanje kompanije i stvaranje novih kupaca. Novi medijski val često educira kompanije o ovom obliku oglašavanja. Uz edukaciju, kreiramo SEM oglase i aktivno pratimo rezultate. Kombinacija SEO & SEM alata idealna je varijanta za start-up kompanije, nove proizvode i usluge te jačanje postojećeg branda.
Social Media Marketing (SMM)
Društvene mreže postale su glavni način oglašavanja brojnim kompanijama. Uz sve veći broj sati koje ljudi dnevno provode na Facebooku, Instagramu, Twitteru i ostalim mrežama reklamiranje se moralo prilagoditi novim digitalnim trendovima. Takvo oglašavanje uključuje objave videa, slika i ostalog kreativnog sadržaja koji bi zainteresirao potencijalne buduće kupce. Društvene mreže razvile su i plaćene reklame koje nude ograničavanje publike na ciljano tržište. Takvim targetiranjem omogućuje se bolji doseg samih reklama i veću povratnu korist od uloženih novčanih sredstava.
Svijet digitalnog marketinga
Uz SEO, SEM, SMM postoje brojne druge pod vrste i metode oglašavanja.
Jedan od njih je Pay per klick. PPK predstavlja SEM oblik oglašavanja kojim se usmjerava promet na web stranice a naplaćuje se oglašavanje samo kad potencijalni kupci kliknu na istaknuti oglas. To je samo jedan od načina kako kreativno istaknuti svoju kompaniju, proizvod ili uslugu. Svijet digitalnog marketinga podrazumijeva širok spektar raznolikih ostalih rješenja koji se mogu prilagoditi Vašim potrebama. Nužno je biti kreativan, aktivan, viđen i originalan jer marketing je bitan. Marketing prodaje. Marketing razvija posao i gradi reputaciju Vašeg poslovanja.
S toga obratite nam se s povjerenjem!
Novi medijski val tu je za Vas kako bi ojačali Vaš brand kroz optimalne oblike digitalnog marketinga!
Add a Comment
You must be logged in to post a comment