VIRTUALNA ŠETNJA

Zašto izraditi 360° virtualnu šetnju?

Porastom konkurencije bitna stavka u digitalnom marketingu je odvajanje od ostatka ponude na tržištu. Ukoliko imate profesionalno izrađenu virtualnu šetnju ona će stvarati organsku prednost Vaše kompanije na internetskim pretraživačima. Statistike pokazuju da se kupci duže zadržavaju na internetskim stranicama koje imaju integriranu virtualnu šetnju. Osim na Vašem webu, ona može biti dodana i na Google Street View servisu ili Facebooku, što značajno povećava broj korisnika Vaših usluga. 

Osim detaljnog virtualnog uvida u određenu poslovnicu ili ured, u virtualnu šetnju mogu se integrirati interaktivne točke. Kroz interaktivne točke stvara se informativni punkt koji kroz fotografiju, video ili tekstualni opis detaljnije opisuje određeni proizvod ili uslugu. 

Google 360° virtualna šetnja je digitalna tehnologija koja spajanjem više slika u jednu kreira panoramu koja omogućava virtualnu šetnju kroz određeni prostor.

Kako bi virtualna šetnja bila kvalitetno odrađena potrebna je adekvatna oprema. Uz tehnologiju potrebno je imati iskustvo i znanje iz područja spajanja sfera, odnosno virtualne točke u panoramu.

Novi medijski val ima dugogodišnje iskustvo i veliki portfolio Google 360° virtualnih šetnji koje možete pregledati na dnu stranice. Omogućite kupcima da pregledaju Vaš poslovni prostor virtualno, bez potrebe za dolaskom na lokaciju. Virtualne šetnje povećavaju online kupovinu, što utječe na likvidnost i profitabilnost kompanije. 

Prikažite svoj prostor potencijalnim kupcima i širok spektar ponude Vaših proizvoda i usluga. Modernizirajte svoje poslovanje i budite u korak s digitalnim svijetom i današnjim očekivanjima klijenata. I sami smo često donosili odluke na temelju ponuđenih informacija na internetu, a posebice fotografija i videa. S toga omogućite virtualnu šetnju kroz Vaše poslovnice, urede, hotele, apartmane, dućane i ostale objekte. Dopustite da i strano tržite pogleda Vaše prostore iz udobnosti svojeg doma, kilometrima daleko, jer svatko može biti Vaš novi potencijalni kupac!

Google virtualna šetnja 360° – koraci izrade

1. Neobvezujući sastanak

Ukoliko ste zainteresirani za izradom virtualne šetnje prvi korak je informiranje o samoj šetnji. Obavljamo informativni neobvezujući sastanak, najčešće na lokaciji koju mislite fotografirati te radimo procjenu same virtualizacije prostora. Nakon sastanka dogovaramo termin dolaska u vrijeme pogodno za fotografiranje (dnevno svijetlo, bez ljudi  u samom prostoru…).

2. Fotografiranje

Samo fotografiranje na terenu traje u prosjeku od 30 – 45 minuta, ovisi o veličini prostora koji se fotografira. Prije dolaska fotografa prostor treba biti pripremljen za fotografiranje, imajte na umu da virtualna šetnja stvara stvarni dojam prostora i vidi svaki detalj unutar njega.

3. Odabir platforme za objavu

Postoji nekoliko platforma na koji se sama virtualna šetnja može objaviti. Najbolji i najčešći način objave je na takozvanu Google vizitku. Ukoliko nemate izrađenu samu vizitku mi ju izrađujemo na vaše ime za Vas. Google vizitka je mjesto na koje se smješta sama šetnja i preko kojeg se uz pomoć Google alata može pristupiti samom objektu (Google karte, samo pretraživanje…). Druga platforma objave na koju se sama šetnja može intergrirati je sama internet stranica vašeg objekta gdje se kodira posebno sučelje i povezuje sa vašom stranicom.

4. Obrada šetnje i objava

Virtualna šetnja objavit će se na dogovorenu platformu unutar nekoliko dana. Fotografije se obrađuju posebnim softverima i pripremaju za objavu na Google vizitku ili dr. vrstu platforme. Sam obujam i trajanje posla ovisi o veličini prostora koji se fotografira.

Detaljne informacije o virtualnim šetnjama možete pronaći u našem članku ovdje.

Radili smo Google 360° virtualne šetnje za:

360 virtualne šetnje

Choco Cafe – Trešnjevka

Tokić – Sesvete

Livris hotel – Zagreb

Državna ergela – Lipik

Restoran Rustica

Old Town Bar – Rab

Dječji vrtić: Dobro drvo

Caffe bar  Vespa