Online promocija (tržišno brendiranje)

Online promocija (tržišno brendiranje)

Online brendiranje

U današnje vrijeme digitalizacije i moderne tehnologije bitno je kontinuirano se razvijati i biti u koraku s novim trendovima. Kompanije su počele shvaćati vrijednost ulaganja u online marketing i  promociju. Zapošljavaju se relevantni stručnjaci za digitalni marketing i otvaraju cijeli novi odjeli.

Veliki dio poslovanja prebacio se “online”. Roba se naručuje putem interneta a sva podrška kupcima odvija se putem emaila ili direktnog online „chata“. Zbog bržeg i jednostavnijeg pristupa kompaniji i proizvodu kupci će se prije odlučiti na narudžbu ukoliko pronađu željeni artikl na internetu. S toga su se mnoge kompanije okrenule novom, modernom obliku oglašavanja kako bi se približile svojim kupcima.

Vrste brendiranja (promocije)

Online brendiranje može se podijeliti na više segmenata. Brendirati se može osoba (poduzetnik ili freelancer), kompanija ili proizvod. Idealan primjer brendiranja kompanije bila bi Podravka ili Dukat.

Takav oblik savršen je za veće kompanije čije ime je već donekle prepoznatljivo. Primjer brendiranja osobe bilo bi samo ime i prezime osobe, primjerice nekog fotografa ili dizajnera. Takav tip eksponiranja jedne osobe omogućuje veću samopromociju te može donositi dodatne prihode od sponzorstva. Promoviranje proizvoda pak idealno je za kompanije koje se žele probiti na tržištu i povećati  samu prodaju. Tako govoreći primjerice Dukat može promovirati svoje ime, ili određeni mliječni proizvod koji je sasvim nov. Promocija proizvoda učestala je i kod manjih tvrtki koje žele ostvariti brzu i veliku zaradu kroz plaćene online oglase. Takvi oglasi često se kreiraju kroz Google oglase i na društvenim mrežama. Kroz društvene mreže izaziva se lavina komentara i reakcija koje često određuju budućnost same kompanije i proizvoda, ovisno o kvaliteti.

Video promocija

Voljeli bi posebno naglasiti promociju video uratkom. Oglašavanje, tekst i slika nekad nisu dovoljni kako bi se jasno prenijela željena poruka. Bitno je istaknuti se pored velike konkurencije na online tržištu. Treba biti biti relevantan, originalan i cjenjen. Osobni pristup vrlo je bitan pri oglašavanju. Ljudi žele osjetiti bliskost i povezanost s brendom koji prate, a to se najbolje postiže video promocijom.

Novi medijski val ima dugogodišnje iskustvo pri izradi i montaži video uratka. Bilo da se radi o promociji cijelokupne kompanije, jednog odjela ili samo određenog proizvoda, nudimo Vam naše dugogodišnje znanje i stručnost. Od kreiranja scenarija, dolaska na teren, snimanja profesionalnom opremom i montiranja do plasiranja izrađenog videa online, Novi medijski val tu je za Vas!

Promocija radnog mjesta (brendiranje radne pozicije)

S kontinuiranim promjenama u svijetu i raznim fluktuacijama na tržištu došlo je do velikih promjena pri traženju radnika. Primjećujemo kako tvrtke često zapošljavaju „head huntere“, odnosno osobe koje bi pronašle prave zaposlenike za određeno radno mjesto. Pretraga se vrši na LinkedIn-u i sličnim portalima gdje se traže najbolji talenti. To uvelike skraćuje proces potrage za novim radnim kadrom, te eliminira dugotrajan proces intervjuiranja velikog spektra ljudi. No osim samoinicijativnim traženjem novih zaposlenika putem interneta, kompanije su počele raditi na video promociji putem društvenih mreža. To je najmoderniji i vrlo efektivan način privlačenja novog i adekvatnog radnog kadra.

Kreiranjem interesantnog video uratka koji opisuje određenu radnu poziciju te prednosti zapošljavanja u relevantnoj kompaniji povećava se šansa za privlačenjem kvalitetne i visoko educirane osobe. Kroz video uradak bitno je prikazati pozitivnu međuljudsku radnu atmosferu, pravilno strukturirane odjele i zdravi odnos između menadžmenta i zaposlenika. Ujedno, potrebno je opisati radnu poziciju te očekivane radne zadatke. Takav kreirani video uradak plasira se kroz oglase na društvene mreže te na web stranicu kompanije.

Video može biti u kraćem ili dužem formatu, no kraći format osigurava fokus gledatelja. Dulji format može se kreirati i zakačiti na web stranicu, dok je kratak format poželjan za oglašavanje na internetu.

Novi medijski val nudi Vam usluge snimanja promotivnog videa za određenu radnu poziciju ili cijeli odjel. Zajedno dolazimo do idealnog rješenja i scenarija koji će privući relevantne gledatelje. Nakon snimanja i montiranja materijala, asistiramo pri učitavanju i oglašavanju videa na internetu, sukladno Vašim potrebama.

Kreirajte promotivni video uz pomoć Novog medijskog vala i promovirajte Vaš brend, tvrtku, odjel ili radnu poziciju! Vrijeme je za novi oblik oglašavanja! 

Add a Comment

You must be logged in to post a comment