1

Profesionalno fotografiranje

Profesionalno fotografiranje

Povijest fotografije

Fotografija kakvu poznajemo danas nastala je početkom 19. stoljeća u Francuskoj. Prva osoba koja je napravila uspješnu fotografiju bio je francuski izumitelj Joseph Nicephore Niepce. Njega smatramo prvim svjetskim fotografom kojeg poznajemo. Josephova fotografija bila je i prva svoje vrste, uzimajući u obzir da nije brzo izblijedila. Proces snimanja uključivao je kositrenu ploču premazanu asfaltom koju bi se potom izlagalo svjetlosti. Na takav način prijenosna kamera mogla je uloviti sliku, a ona bi ostala trajnije otisnuta na površinu. Fotografija je nastala 1826. godine a nazvana je „View from the Window at Le Gras“. U ranije doba radilo se o igri sjene i svjetlosti. Fotografije su bile crno bijele sve do 1861. godine kad je Škot James Clerk Maxwell izumio fotografiju u boji. Fotograf je bio Thomas Sutton a slika je prikazivala vrpcu u boji (tartanska vrpca) kroz crveni, plavi i žuti filter.

Fotografska oprema imala je kroz povijest kontinuirane promjene i unaprjeđenja. Izradom prve dugotrajnije fotografije krenuo je niz eksperimenata koji su testirali vezu između magnetizma, ekspozicije i materijala najpogodnijeg za izradu fotografije. Prva komercijalna fotografska kamera napravljena 1839. godine u Francuskoj i koštala je 400 franaka. Takve kamere zahtijevale su dugu ekspoziciju, od 5 do čak 30 minuta.

Fotografska tehnologija i oprema kroz povijest

Godine 1888. puštena je u prodaju prva kamera koja je snimala na fotografski film, a zvala se „Kodak“. Imala je mogućnost za 100 ekspozicija, te se film nakon fotografiranja slao u tvornicu na razvijanje. Takav oblik fotografiranja na film zadržao se dugi niz desetljeća. Čak i danas mnoga kućanstva čuvaju stare filmove za razvijanje koje su koristile fotografske kamere prije dolaska digitalnih aparata.  Kroz godine film i sama kamera mijenjale su svoj oblik, a kvaliteta fotografije sve je bila bolja. 

Prva digitalna fotografija nastala je 1989. godine, kad je Fujifilm izumio FUJIX DS-X, prvu kameru koja je u potpunosti digitalna. Takve kamere ne koriste film, nego spremaju fotografiju u na unutarnju memoriju. Nastankom prve Toshiba memorijske kartice (1996. godine) novije kamere imale su i utor za karticu, kako bi se moglo pohranjivati što veći broj fotografija. Fotografije su se zatim mogle pohranjivati i pregledavati na stolnim računalima ili su se mogle izraditi za album. Kamere su počele koristiti leće, pazilo se na rezoluciju, kvalitetu boje i format slike. One su postajale sve manje i praktičnije a fotografiranje je bilo neophodan način memoriranja svakog obiteljskog izleta ili poslovnog događaja.

Razvijanjem samih uređaja nastala je podjela na profesionalne kamere s zamjenskim lećama (DSLR fotoaparati) za stručno korištenje i kompaktne aparate manjeg tijela s jednim objektivom za amatersko fotografiranje. Obije vrste fotoaparata najčešće imaju LCD zaslon za određivanje kadra, bljeskalicu i automatsko fokusiranje. DSLR fotoaparati su svakako naprednija verzija uređaja s mnogo više mogućnosti pri fotografiranju, što zahtijeva i dodatnu edukaciju i znanje pri korištenju. Iako su napredniji važno je napomenuti kako im je cijena znatno veća, masovniji su i teži od klasičnog fotoaparata te su vrlo osjetljivi na udarce i vremenske neprilike. Svaki profesionalni aparat zahtijeva dodatnu opremu i pravilno skladištenje.

Razvitkom moderne tehnologije i mobilnih uređaja sve se manje koriste mali kompaktni fotoaparati, te su ljudi počeli koristiti mobitele za fotografiranje. Mobiteli koriste sve bolje leće, nude visoke rezolucije (čak preko 100 mpx.), imaju veliku unutarnju memoriju a uvijek su nam pri ruci. Danas se fotografije s mobilnih uređaja i fotoaparata sve manje razvijaju, a pregledavaju se putem stolnih računala, laptopa ili Smart TV-a.

Usluga fotografiranja i obrada slika

Iako se mobilni uređaji sve više nadograđuju profesionalnom fotografskom opremom oni nisu uspjeli doseći kvalitetu modernih DSLR fotoaparata. Takvi fotoaparati nude širok spektar raznolikih leća, izvrsne ISO performanse, visoku rezoluciju, oštar fokus te dobar optički „zoom“. DSLR fotoaparati najčešće se koriste za fotografiranje ljudi (modeling), fotografiranje u prirodi (npr. „Wildlife photography“) ili za fotografiranje u svrhu promocije neke tvrtke, proizvoda ili usluge.

Ključno je imati vrhunsku fotografiju u modernom i digitalnom vremenu. Kvalitetna fotografija moćan je alat za privlačenje interesa šire javnosti, ojačavanje imidža kompanije te ostvarivanje bolje prodaje putem online kanala.

Novi medijski val ima dugogodišnje iskustvo pri fotografiranju profesionalnom opremom. Od fotografiranja različitih evenata, poslovnih prostora i samih zaposlenika za potrebe kompanije, do obrade nastalih fotografija u Photoshopu (sukladno potrebama klijenta).

Dolazimo na teren, usklađujemo s Vama sve želje, obavljamo fotografiranje stručno i kvalitetno te Vam isporučujemo fotografije u brzinskom roku! Obratite nam se s povjerenjem!

hunters-race-MYbhN8KaaEc-unsplash

Online promocija (tržišno brendiranje)

Online promocija (tržišno brendiranje)

Online brendiranje

U današnje vrijeme digitalizacije i moderne tehnologije bitno je kontinuirano se razvijati i biti u koraku s novim trendovima. Kompanije su počele shvaćati vrijednost ulaganja u online marketing i  promociju. Zapošljavaju se relevantni stručnjaci za digitalni marketing i otvaraju cijeli novi odjeli.

Veliki dio poslovanja prebacio se “online”. Roba se naručuje putem interneta a sva podrška kupcima odvija se putem emaila ili direktnog online „chata“. Zbog bržeg i jednostavnijeg pristupa kompaniji i proizvodu kupci će se prije odlučiti na narudžbu ukoliko pronađu željeni artikl na internetu. S toga su se mnoge kompanije okrenule novom, modernom obliku oglašavanja kako bi se približile svojim kupcima.

Vrste brendiranja (promocije)

Online brendiranje može se podijeliti na više segmenata. Brendirati se može osoba (poduzetnik ili freelancer), kompanija ili proizvod. Idealan primjer brendiranja kompanije bila bi Podravka ili Dukat.

Takav oblik savršen je za veće kompanije čije ime je već donekle prepoznatljivo. Primjer brendiranja osobe bilo bi samo ime i prezime osobe, primjerice nekog fotografa ili dizajnera. Takav tip eksponiranja jedne osobe omogućuje veću samopromociju te može donositi dodatne prihode od sponzorstva. Promoviranje proizvoda pak idealno je za kompanije koje se žele probiti na tržištu i povećati  samu prodaju. Tako govoreći primjerice Dukat može promovirati svoje ime, ili određeni mliječni proizvod koji je sasvim nov. Promocija proizvoda učestala je i kod manjih tvrtki koje žele ostvariti brzu i veliku zaradu kroz plaćene online oglase. Takvi oglasi često se kreiraju kroz Google oglase i na društvenim mrežama. Kroz društvene mreže izaziva se lavina komentara i reakcija koje često određuju budućnost same kompanije i proizvoda, ovisno o kvaliteti.

Video promocija

Voljeli bi posebno naglasiti promociju video uratkom. Oglašavanje, tekst i slika nekad nisu dovoljni kako bi se jasno prenijela željena poruka. Bitno je istaknuti se pored velike konkurencije na online tržištu. Treba biti biti relevantan, originalan i cjenjen. Osobni pristup vrlo je bitan pri oglašavanju. Ljudi žele osjetiti bliskost i povezanost s brendom koji prate, a to se najbolje postiže video promocijom.

Novi medijski val ima dugogodišnje iskustvo pri izradi i montaži video uratka. Bilo da se radi o promociji cijelokupne kompanije, jednog odjela ili samo određenog proizvoda, nudimo Vam naše dugogodišnje znanje i stručnost. Od kreiranja scenarija, dolaska na teren, snimanja profesionalnom opremom i montiranja do plasiranja izrađenog videa online, Novi medijski val tu je za Vas!

Promocija radnog mjesta (brendiranje radne pozicije)

S kontinuiranim promjenama u svijetu i raznim fluktuacijama na tržištu došlo je do velikih promjena pri traženju radnika. Primjećujemo kako tvrtke često zapošljavaju „head huntere“, odnosno osobe koje bi pronašle prave zaposlenike za određeno radno mjesto. Pretraga se vrši na LinkedIn-u i sličnim portalima gdje se traže najbolji talenti. To uvelike skraćuje proces potrage za novim radnim kadrom, te eliminira dugotrajan proces intervjuiranja velikog spektra ljudi. No osim samoinicijativnim traženjem novih zaposlenika putem interneta, kompanije su počele raditi na video promociji putem društvenih mreža. To je najmoderniji i vrlo efektivan način privlačenja novog i adekvatnog radnog kadra.

Kreiranjem interesantnog video uratka koji opisuje određenu radnu poziciju te prednosti zapošljavanja u relevantnoj kompaniji povećava se šansa za privlačenjem kvalitetne i visoko educirane osobe. Kroz video uradak bitno je prikazati pozitivnu međuljudsku radnu atmosferu, pravilno strukturirane odjele i zdravi odnos između menadžmenta i zaposlenika. Ujedno, potrebno je opisati radnu poziciju te očekivane radne zadatke. Takav kreirani video uradak plasira se kroz oglase na društvene mreže te na web stranicu kompanije.

Video može biti u kraćem ili dužem formatu, no kraći format osigurava fokus gledatelja. Dulji format može se kreirati i zakačiti na web stranicu, dok je kratak format poželjan za oglašavanje na internetu.

Novi medijski val nudi Vam usluge snimanja promotivnog videa za određenu radnu poziciju ili cijeli odjel. Zajedno dolazimo do idealnog rješenja i scenarija koji će privući relevantne gledatelje. Nakon snimanja i montiranja materijala, asistiramo pri učitavanju i oglašavanju videa na internetu, sukladno Vašim potrebama.

Kreirajte promotivni video uz pomoć Novog medijskog vala i promovirajte Vaš brend, tvrtku, odjel ili radnu poziciju! Vrijeme je za novi oblik oglašavanja! 

skeniranje fotografija

Digitalizacija fotografija

Digitalizacija fotografija

Digitalizacija starih fotografija iz prošlosti

Stara sjećanja poput rođendana, obiteljskog putovanja ili blagdana često ostaju zaboravljena u starim foto albumima. Negdje duboko u ormaru, zakopana. Slike Vaših djedova, baka, rodbine i dragih poznanika lagano se brišu pod utjecajem vremena. U današnje vrijeme modernih uređaja poput laptopa, pametnih telefona i smart TV-a postoji način na koji možete spasiti svoje drage uspomene!

Skeniranje fotografija

Digitalizacija fotografija putem skeniranja usluga je koju Vam nudi Novi medijski val. To je najmoderniji i najkvalitetniji pristup digitalizaciji fotografija.  Standardne ponude pri skeniranju vrše se na 300 dpi, no Novi medijski val skenira Vaše stare fotografije na 600 dpi kako bi dobili vrhunsku kvalitetu. Skeniranje fotografija daje najbolji rezultat pri digitalizaciji slika.

Stare fotografije podložne su oštećenju, one često imaju strgane rubove, gubitak boje ili žutilo. To su naznake da gubite drage uspomene iz prošlosti, i da je krajnje vrijeme da fotografije prebacite u digitalni format. Prebacivanjem slika u digitalni oblik omogućujete trajno čuvanje čarobnih momenata iz mladosti. Takve digitalizirane slike možete pohraniti na USB, hard disk, ili online oblak za pohranu. Najpoželjnije je pohranjivanje na više medija. Digitalizirane fotografije zatim možete dalje prosljeđivati, učitavati na društvene mreže ili čak ponovno razviti. Nemojte izgubiti svoje drage uspomene iz vrtića, krizme, vjenčanja, obiteljskog putovanja ili možda prvog rođendana. Digitalizirajte slike svojih pradjeda i prabake i iznenadite svoje roditelje s lijepim uspomenama.

Obrada digitaliziranih fotografija

Skeniranje fotografija, odnosno digitalizacija fotografija omogućuje pregled svih slika u visokoj rezoluciji na velikim i malim ekranima.  Vratite se u prošlost uz pomoć moderne tehnologije. Organizirajte obiteljsko okupljanje i pustite uspomene iz prošlosti na Smart TV-u ili čak projektoru. Garantiramo Vam dobru zabavu i smijeh.  Digitalizacija fotografija idealan je poklon za mlađe i starije.

Osim skeniranja, Novi medijski val BESPLATNO uklanjanja oštečenja i šumove na fotografijama. Nakon digitalizacije putem skeniranja vršimo obradu fotografija kroz Photoshop Pro.

Rezanje rubova, podešavanje boja i kontrasta, sve unutar cijene digitalizacije!

Fotografije se digitaliziraju unutar nekoliko dana. Brzo, kvalitetno i pažljivo!

Cjenik & Info

Minimalno digitaliziranje 40 fotografija.

Cijena 1 euro po fotografiji. (Potrebno je izvaditi slike iz albuma prije donošenja na digitalizaciju)

Slaganje projekcije (slide show) od svih slika s glazbom za lakše pregledavanje te uklanjanje većih i dubokih oštećenja na slici kroz Photoshop Pro dodatno se naplaćuje.

Lokacija: Zagreb, Ravnice

Radno vrijeme i preuzimanje na upit po dogovoru.

Društvo nije u sustavu PDVa te prema čl.90 zakona o porezu na dodanu vrijednost, PDV nije obračunat.

Za sve predbilježbe i upite ispunite dolje navedeni kontakt obrazac:

Kontakt i narudžba:


peter-stumpf-FhZEpxtTI_Y-unsplash

Video Montaža

Video monaža

Što je to video montaža?

Možemo reći kako je video montaža proces uređivanja i slaganja snimljenih video materijala po određenom adekvatnom redu kako bi se stvorila cjelina koja priča određenu priču. Kao oblik post-produkcije kroz montažu možemo slagati, uređivati i obrađivati cijeli film, dokumentarac, reklamu ili čak video spot. Kroz montažu možemo kreirati i posebne efekte, prijelaze, prilagođavati boju slike te dodavati audio zvuk. Za sve je potreban samo vrlo kvalitetan program (npr. Adobe Premier Pro/Edius/Da Vinci) te adekvatno znanje u montaži.

Ciljevi montaže i editiranja

  • Micanje neželjenog sadržaja u montaži

Kroz montažu uklanjaju se svi dijelovi snimke koji nisu relevantni za cjelokupni rezultat videa. Slučajni prolaznici, krivi kutevi snimanja ili krivo odrađeni dio sinopsisa snimanja, sve se to uklanja i „reže“ kroz samu obradu materijala. To je vrlo relevantno kako bi se kreirao idući cilj montaže i editiranja.

  • Odabir najboljeg sadržaja u montaži

Nakon micanja neželjenog sadržaja, potrebno je od preostalih scena odabrati one najrelevantnije. Osim što ti kadrovi moraju biti u skladu s sinopsisom oni moraju biti u fokusu i snimljeni iz pravilnog kuta. Odabirom najboljeg sadržaja dobivamo okvirni izgled samog videa. To će sve utjecati na idući korak, stvaranje ugodnog toka videa. 

  • Stvaranje protočnog videa

Ugodan „flow“ videa vrlo je signifikantan kako bi se zadržao interes gledatelja. Scene moraju pratiti jedna drugu, one moraju biti razumne, pravilno segmentirane i interesantne. Potrebno je znanje i dugogodišnje iskustvo kako bi se takav video odradio na kvalitetnoj razini.

  • Dodavanja grafika, zvuka, efekata i teksta

Ovaj korak je vrlo bitan kako bi se izazvali željeni osjećaji gledatelja. Bez ovog segmenta sam video bio bi prazan i neatraktivan. Ubacivanje tranzicija između scena, odabir pravog zvuka te grafike i teksta koji opisuju prikazane scene utječu na gledanost video uratka te njegovu viralnost na internetu.

Ovo su samo osnovni koraci pri montiranju videa. Uz sve navedeno mogu se raditi „color“ korekcije, dodavanje filtera ili okvira. Postoje bezbrojne mogućnosti, a Novi medijski val uz svoje iskustvo i znanje može Vam pomoći pri montiranju videa sukladno svim Vašim željama.

Novi medijski val nudi Vam usluge montaže TV reklama, dokumentarnih filmova, edukacijskih video uradaka, montažu snimki drona i evenata, TV emisija, glazbenih spotova te videa za web stranice i društvene mreže.

Od jednostavnih montaža i kratkih promotivnih videa do složenih montaža za televizijske kanale, Novi medijski val profesionalno, brzo i kvalitetno odrađuje video editiranje i montiranje prema Vašim potrebama.

Ukoliko trebate i stručno osoblje za snimanje samih materijala, slobodno nam se obratite.

Naše radove možete pogledati na linku:

https://novimedijskival.hr/video-audio-produkcija/

cookie-the-pom-gySMaocSdqs-unsplash (1)

Virtualni asistent

Virtualni asistent

Tko su virtualni asistenti?

Voljeli bi kroz ovaj članak posebice naznačiti usluge virtualnog asistenta, koji je do nedavno bio potpuna nepoznanica hrvatskim poduzetnicima. No tko su zapravo virtualni asistenti ? I čemu oni služe?

Virtualne asistente možemo definirati kao ljude koji pružaju svoju uslugu na daljinu, te se u ovom području radi o IT uslugama. To je relativno novi oblik pružanja usluge koji omogućuje rješavanje određenog IT problema bez zapošljavanja dodatnog osoblja. Oni rade sa svojom informatičkom opremom, spajaju se na daljinu i rješavaju sve u brzom roku, bez potrebe odlaska na teren (osim u slučaju problema s hardverom). Virtualni asistenti mogu raditi po satu ili paušalno, a tu su da se prilagode potrebama klijenata. Kako bi se usluge pružale na daljinu, osoba mora imati adekvatno znanje i vještinu, jer to zahtijeva brzinsko razumijevanje problema, sagledavanje situacije i pronalazak rješenja u najkraćem mogućem roku.  Vaš virtualni asistent može riješiti probleme poput virusa, instalirati različite programe te otkloniti „bugove“ u sistemu. On čak može voditi Vaše društvene mreže, pisati članke za podizanje SEO pozicije na tražilicama ili Vam izraditi novu web stranicu!

Nema ograničenja, na Vama je samo da se javite i zatražite uslugu koja Vam je potrebna jer Novi medijski val pruža sve navedene usluge virtualnog asistenta!

Zadaci virtualnog asistenta

Kako bi Vam bolje objasnili poslove virtualnog asistenta sročili smo ih u nekoliko osnovnih točaka:

  • održavanje web stranice i/ili grafički dizajn
  • administracija domena i logotipa
  • Instaliranje operativnih sustava i programa
  • Rješavanje problema zloćudnih softvera
  • Kontrola sigurnosnih postavki i sigurnosnih propusta
  • Izrada izvještaja i statistika iz područja digitalnog marketinga (npr. o SEO rankingu ili konkurenciji)
  • Usluge digitalnog marketinga (Google/Facebook/Instagram Adds)
  • Pisanje relevantnih članaka, blogova, postova na društvenim mrežama i web stranici
  • IT Savjetovanje i sl.

Količina ponuđenih usluga ovisi o samom virtualnom asistentu. On može biti usko specijaliziran za neko područje ili imati širok spektar usluga. Vrlo je važno znati kako virtualnog asistenta možete angažirati bez obzira da li ste pravna ili fizička osoba.

Novi medijski val tu je za Vas kako bi Vam asistirao, pomogao i pronašao rješenje za sve Vaše upite i probleme. Trebate li IT administratora ili pak virtualnog asistenta slobodno nam se javite, a odgovor ćete zaprimiti u najkraćem mogućem roku! Jer tu smo za vas!

liam-tucker-cVMaxt672ss-unsplash

IT administrator

IT administrator

Podrška IT administratora

Kao sistem administrator potrebno je imati napredno poznavanje IT područja, poput operativnih sistema i aplikacija, a svakako je bitno i poznavati materiju hardvera i softvera. No što zaista za Vas sistem administrator može napraviti? Kako Vam može pomoći u svakodnevnom poslovanju?

Za svako zdravo i profitabilno poslovanje potrebno je imati informatičku opremu i biti povezan s klijentima putem online kanala. Kako bi to bilo moguće potrebno je imati adekvatna tehnička rješenja koja moraju funkcionirati fluidno i bez greške. Pravilno i adekvatno održavanje same opreme može dovesti do pada prihoda, nezainteresiranosti i zbunjenosti klijenata te gubitka informacija i kontakata. Tu za Vas uskače sistem / IT administrator.

Novi medijski val ima dugogodišnje iskustvo pri održavanju informatičke opreme, ažuriranju programa i kontroliranju ispravnosti svih relevantnih procesa na području IT-a. Svojim klijentima sustavno pomažemo sa svim nastalim IT poteškoćama i osiguravamo nesmetano svakodnevno poslovanje kroz digitalni svijet.

Naš tim redovno prati nove IT trendove na tržištu i pruža kontinuiranu podršku malim i velikim kompanijama. Uz sistem administraciju nudimo edukacije i savjetovanja na području digitalnog poslovanja i IT opreme, te mogućnost virtualnog asistenta gdje se svi problemi mogu riješiti online.

Poslovi IT administratora

Kako bi još jednom detaljnije objasnili čime se bavi IT administrator sročili smo osnovne zadatke u idućih par grafičkih oznaka:

  • Osposobljavanje LAN / WIFI mreže
  • Poznavanje PC hardvera i softvera
  • Osposobljavanje operativnih sistema
  • Instalacija svih relevantnih programa
  • Razumijevanje IT protokola i mreža
  • Razumijevanje IP adresiranja
  • Pružanje usluge podrške pri nastalim poteškoćama

A za ostale zadatke pogledajte popis na našoj informativnoj stranici o usluzi IT administratora: https://novimedijskival.hr/sistem-it-administracija/

Znanje i iskustvo IT administratora

Kako bi IT administrator mogao adekvatno obavljati svoje zadatke on mora biti educiran u relevantnoj struci (IT tehnologija, informatičke znanosti i sl.). Određene godine iskustva također utječu na kvalitetu odrađenog posla, a solidno znanje i praćenje najnovijih trendova omogućiti će poznavanje materije. Uz sve navedeno, snažne analitičke sposobnosti i komunikacijske vještine su obavezne.

Novi medijski val ima dugogodišnje iskustvo u IT administraciji. Slobodno nam se obratite i pouzdajte se u naše znanje i kvalitetu!

jakob-owens-CiUR8zISX60-unsplash

Izrada promotivnog videa

Izrada promotivnog videa

Zašto izraditi promotivni video?

Bez obzira da li ste velika kompanija ili samostalni djelatnik koji želi prezentirati svoje proizvode i usluge, Vaši kupci željni su saznati nešto više o Vama. Pogled u kreativnu sferu Vašeg poslovanja i sam proces nastanka ponuđenih proizvoda i usluga stvara osjećaj bliskosti između Vas i krajnjih kupaca. Promotivni video uradci ujedno su zabavan i efektivan način prijenosa informacija.

Kvalitetno izrađeni video uradak može se koristiti dugi niz godina, a njegova vrijednost ne opada. Kreiranje takvog videa nije kratkoročna nego dugoročna investicija.

Što je dobar promotivni video?


Dobar promotivni video privlači pažnju gledatelja.

Duljina trajanja videa, sinopsis, kvalitetno snimanje i montaža utječu koliko će se dugo gledatelji zadržati na video uratku. Vrlo je bitna detaljna i pravovremena priprema svih nužnih koraka prije samog snimanja. Pružanje nebitnih tekstualnih informacija i snimanje nerelevantnih detalja utjecati će na gledatelje koji bi mogli izgubiti interes i ugasiti video prije njegovog kraja. U takvim situacijama video neće imati utjecaj na jačanje Vašeg branda i prepoznatljivosti proizvoda i usluga, nego će pasti u zaborav. Novi medijski val surađivao je s brojnim kompanijama koje su uspješno prezentirale određeno radno mjesto, radne procese ili proizvod i uslugu kroz promotivni video i zajedničku suradnju, a tu smo da učinimo isto i za Vas!

Dobar promotivni video objašnjava gledateljima po čemu su Vaši proizvodi i usluge posebni.

Svaki proizvod ili usluga ima svoj proces stvaranja koji se mora slijediti za optimalne rezultate. Bilo da je taj proces duži ili kraći važno je znati istaknuti relevantne korake koji utječu na kvalitetu i prepoznatljivost ali na kreativan i atraktivan način. Takav promotivni video zahtjeva razumijevanje želja i interesa Vaših korisnika. Recimo da prodajete prirodnu kozmetiku za tijelo. Osim suhoparne prodaje i fotografija proizvoda, zamislite koliki utjecaj bi imao video gdje bi prikazali proces nastanka recimo kreme za lice od kamilice? Od branja kamilice s polja, do ručne obrade bilja i dodavanja prirodnih sastojaka, do finalnog proizvoda koji se pažljivo pakira i dostavlja na vrata kupca. Takav promotivni video ulijeva povjerenje u gledatelja i stvara nove lojalne kupce koji će uzbuđeno čekati svoj naručeni proizvod.

Dobar promotivni video utječe na gledatelje da žele saznati više.

Na ranijem primjeru prirodne kozmetike, sam gledatelj može biti toliko oduševljen procesom nastanka proizvoda da će biti željan imati uvid i u ostale procese koje kompanija nudi. No recimo da ste samostalni djelatnik. Izrađujete umjetnine, kolače i torte, ili ste možda čak i samostalni glazbenik. Znate li da jednim kvalitetno odraženim promotivnim videom možete utjecati na gledatelje i privući pažnju šire javnosti? U današnje vrijeme moderne tehnologije i društvenih mreža ljudi imaju lakši pristup informacijama što Vama daje prednost. Kroz zanimljiv sinopsis promotivnog videa koji opisuje Vaš radni dan (npr. izrada svadbene torte ili sviranje gitare u lokalnom kafiću) stvarate veći broj novih pratitelja i samim time veću popularnost. Svaki „share“ stvara novog gledatelja koji će željeti saznati više o Vama. Iz kvalitetnog promotivnog videa nastaje želja da se gledatelj informira više. Gledatelj odlazi na Vaše društvene mreže, Vašu web stranicu ili Vas direktno kontaktira kako bi istražio svu ostalu ponudu.

Dobar promotivni video utječe na gledatelje da žele kupiti Vaš proizvod ili uslugu.

Nakon detaljnijeg istraživanja i ostvarivanja prvog kontakta dolazi do kupovine proizvoda ili usluge. Vaš promotivni video može se fokusirati na proizvod koji želite da se bolje prodaje, ili uslugu koja bi mogla utjecati na jačanje i stabilnost financijske strukture Vaše kompanije. Mi u Novom medijskom valu svakako sugeriramo kako bi se takav promotivni video, za bolji uspjeh i doseg, trebalo promovirati putem različitih medijskih kanala i digitalnih oglasa. Online kampanje donose veći uspjeh s toga nije dovoljno samo kreirati kvalitetan promotivni video, već je bitno i znati ga pravilno plasirati i eksponirati na ciljano tržite.

Od samog snimanja, montaže i obrade, do promocije i oglašavanja, Novi medijski val tu je za Vas kako bi Vam pomogao pri daljnjem rastu Vašeg poslovanja.

U moru ponuda usluga i proizvoda istaknite se svojom originalnošću i kreativnošću uz našu pomoć!

corinne-kutz-tMI2_-r5Nfo-unsplash

Održavanje Internet stranica

Održavanje Internet stranica

Zašto održavati Internet stranicu?

Regularna izrada sigurnosne kopije Vaše web stranice osigurava da se ne izgube svi podatci o Vašim proizvodima i uslugama. Vrlo je bitno da Vaša tvrtka ima stabilnu i pristupačnu web stranicu koja ne pada pod napadima različitih zlonamjernih softvera. Poput elektronskih uređaja ili automobila i web stranica zahtjeva redovno održavanje kako bi mogla pravilno funkcionirati. Bitno je kontinuirano provjeravanje stranice kako ne bi postojali sigurnosni propusti koji mogu uzrokovati i financijsku štetu za Vašu tvrtku.

Bitni koraci pri održavanju web stranice

Kako bi web stranica pravilno funkcionirala bitni su slijedeći koraci:

  1. Redovno kreiranje sigurnosnih kopija WordPress stranice
  2. Ažuriranje WordPress-a na najnoviju novu verziju sustava te svih instaliranih dodataka
  3. Redovno čišćenje WordPress baze podataka
  4. Ažuriranje tekstualnih sadržaja na web stranici
  5. Ažuriranje video/audio i fotografskih sadržaja
  6. Provjera optimizacije web stranice na Internet pretraživačima
  7. Provjera svih relevantnih sigurnosnih postavki
  8. Povremene promjene u dizajnu predloška

Promjene u dizajnu te redovna izmjena audio/video materijala i fotografskih sadržaja bitna je aktivnost zbog same atraktivnosti web stranice. Što je stranica starija to je veća potreba za samim održavanjem. Redovnim održavanjem držite korak s vremenom u sigurnosnom i korisničkom pogledu.  Oživljavanjem neugledne, stare i „out of date“ stranice utjecati ćete na rast poslovanja a Vaša tvrtka postati će interesantna novim klijentima.

Bitno je redovno kreirati sigurnosnu kopiju stranice koja može biti kreirana automatski putem servera, ili ručno. Učestalost kreiranja kopije ovisi o tome koliko se često mijenja sadržaj na samoj stranici. Kopija osigurava zaštitu cjelokupnog sadržaja web stranice u slučaju hakerskog napada i probijanja sustava zaštite. Takav čin hakiranja stranice vrlo je kompliciran ukoliko redovno održavate sve sustave zaštite i ažurirate sigurnosne postavke.

Novi medijski val ima dugogodišnje iskustvo pri sustavnom održavanju višebrojnih web stranica. Navedene usluge nisu financijski izdašne, a za Vašu stranicu održavanje same baze znači „život“.

Relevantost sustavnog održavanja web stranice

Svakako je bitno i redovno mijenjanje sadržaja, tekstualnih opisa te video uradaka i fotografija koje opisuju Vaše proizvode i usluge. To nije bitno samo zbog kvalitetne prezentacije Vaše tvrtke nego i zbog samih Internet tražilica koje „podižu“ takve stranice na ljestvici pri samom prikazu na internetu, te su one kao takve vidljivije potencijalnim klijentima. Navedeni materijal možete kreirati samostalno, ili uz suradnju Novog medijskog vala za optimalne rezultate. 

Vrlo je bitno shvatiti važnost pravovremenog i redovnog održavanja svih segmenata Vaše web stranice. Ne želite prezentirati svoju tvrtku kroz stranicu koja se dugo učitava, koja kontinuirano „pada“ i postaje nepristupačna za pregled. Kroz nebrigu prema Vašoj stranici odajte dojam nestabilnosti i nemarnosti, a povjerenje Vaših klijenata opada.

Dozvolite stručnom osoblju Novog medijskog vala da održava Vašu stranicu kroz redovne i sustavne provjere svih segmenta sigurnosti i zaštite.

Jer bitno je djelovati preventivno, a ne retroaktivno!

Za sve detaljnije informacije obratite nam se ovdje.